Would you know my name?

If I saw you in heaven.

Would you be the same?

If I saw you in heaven.

I must be strong and carry on.

‘Cause I know I don't belong here in heaven.

如果在天堂遇見了你

你還會記得我是小恬恬嗎

如果在天堂遇見了你

還會ㄧ樣抱著你的小熊熊嗎

我會堅強,你的愛是我堅持下去的力量

因為我很清楚”我的世界”並不是天堂







Would you hold my hand?

If I saw you in heaven

Would you help me stand?

If I saw you in heaven

I'll find my way to night & day

'Cause I know I just can't stand here in heaven

如果在天堂遇見你

還會牽著恬恬打工的富貴手嗎

如果我在天堂遇見你

還會扶撐不下去的恬恬一把嗎

我找的到挑戰階段方法度日的

因為我不會讓自己完成使命前,前往天堂



Time can bring you down

Time can bend your knees

Time can break your heart

Have you begging please, begging please

Beyond the door there's peace I'm sure

'Cause I know I don't belong here in heaven

And I know there'll be no more tears in heaven

時間…讓我的情緒意志消沈

時間…讓我的好強屈膝臣服

時間…讓我對你的思念傷心

你曾祈求過嗎

疼我的你祈求他吧

我相信 你穿越世俗所進入的天堂 必定充滿和平與平靜

因為我很了解..”我的世界”並不是天堂

但我們再見的那刻開始將是充滿了喜悅而不是眼淚

arrow
arrow
    全站熱搜

    yvonnehana 發表在 痞客邦 留言(15) 人氣()